SOULCALIBUR VI - DLC5: Character Creation Set B
Juhlista SOULCALIBUR-sarjan 20 vuoden taivalta uudella Character Creation -setillä! - Lisäsisällön esittely - Lisäesineitä Character Creation -tilaan (yhteensä 58 kpl) Näihin esineisiin kuuluu – upouusia esineitä SOULCALIBUR VI:een (yhteensä 7 kpl) – esineitä SOULCALIBUR: Lost Swordsista (yhteensä 6 kpl) – esineitä tavallisille hahmoille (yhteensä 6 kpl) – muita lisäesineitä (yhteensä 39 kpl) Lisämusiikkikappaleita (yhteensä 44 kpl) Kappaleet: – Kaikki SOULCALIBUR II -pelin taistelukappaleet (yhteensä 18 kappaletta) – Kaikki SOULCALIBUR III -pelin taistelukappaleet (yhteensä 26 kappaletta)