SOULCALIBUR VI - DLC4: Amy
Tämän lisäosan osto avaa pelattavan hahmon SOULCALIBUR VI:n pääpelissä sekä oman tarinan Amylle Soul Chroniclessa. ”Talviruusu” Amy liittyy taisteluun uuden taistelutekniikan kera ensimmäistä kertaa sitten SOULCALIBUR IV:n. Taistelun aikana voit kasvattaa Amyn havaintokykyä ja saada käyttöösi voimakkaita tekniikoita, joilla käännät taistelun eduksesi. Sisältöpakettiin kuuluu – Pelattava Amy-hahmo – Uusi Amy-tarina STORY: Soul Chronicle -pelimuodossa – Esineitä Character Creationiin (yhteensä 8) – Aseita (yhteensä 7) – Titteleitä (yhteensä 4) – Taistelukommentteja (yhteensä 2)