SOULCALIBUR VI - DLC3: Character Creation Set A
Juhlista SOULCALIBUR-sarjan 20 vuoden taivalta ja astu historian näyttämölle jälleen kerran! Koe sarjan tuoreimman osan upea visuaalinen ilme ja jännittävä toiminta. - Esittelyssä lisäosat - Lisäesineitä Character Creationiin (yht. 67 kpl) Esineisiin sisältyy seuraavat: – Uusia esineitä SOULCALIBUR VI:een (yht. 6 kpl) – SOULCALIBUR: Lost Swordsista tuotuja esineitä (yht. 16 kpl) – Esineitä tavallisille hahmoille (yht. 11 kpl) – Muita lisäesineitä (yht. 34 kpl) Lisämusiikkikappaleita (yht. 28 kpl) Kappaleisiin lukeutuu: – Kaikki taistelukappaleet SOUL BLADE -pelistä (yht. 11 kappaletta) – Kaikki taistelukappaleet alkuperäisestä SOULCALIBUR -pelistä (yht. 17 kappaletta).