SOULCALIBUR VI - DLC14: Character Creation Set F
Juhli SOULCALIBUR-sarjan 20 vuoden taivalta uudella Character Creation -setillä! - Lisäsisällön esittely - Uusia esineitä Character Creation -tilaan (yhteensä 45 kpl) Näihin esineisiin kuuluu – esineitä TEKKEN 7:stä (yhteensä 13 kpl) – esineitä SOULCALIBUR: Lost Swords -pelistä (yhteensä 12 kpl) – lisä-/erikoisesineitä (yhteensä 6 kpl) – muita Character Creation -esineitä (yhteensä 12 kpl) – uusia puheääniä mukautetuille mies- ja naishahmoille (1 molemmille).