SOULCALIBUR VI - DLC12: Character Creation Set E
Juhli SOULCALIBUR-sarjan 20 vuoden taivalta uudella Character Creation -setillä! Sisältöpaketin esittely: Uusia esineitä Character Creation -tilaan (yhteensä 42). Esineisiin sisältyy – esineitä TEKKEN 7:stä (yhteensä 10) – esineitä SOULCALIBUR: Lost Swords -pelistä (yhteensä 10) – esineitä tavallisille hahmoille (yhteensä 3) – lisä-/erikoisesineitä (yhteensä 6) – muita Character Creation -esineitä (yhteensä 11) – uusia puheääniä mukautetuille mies- ja naishahmoille (1 kummallekin).