SOULCALIBUR VI - DLC11: Setsuka
Tämä lisäosa avaa pelattavan Setsuka-hahmon SOULCALIBUR VI:n pääpelissä sekä oman tarinan Setsukalle Soul Chronicle -pelimuodossa. ”Vaeltava lukinlilja” -lempinimeä kantava Setsuka käy taisteluun ensimmäistä kertaa sitten SOULCALIBUR IV:n. Opi käyttämään Setsukan mestarin hänelle opettamaa ”Kolme näkyä” -tekniikkaa ja tee vastustajasta selvää yhdistämällä se hänen salamannopeisiin miekkatekniikoihinsa. Paketin sisältö: – pelattava Setsuka-hahmo – uusi Setsuka-tarina STORY: Soul Chronicle -pelimuodossa – esineitä Character Creation -toimintoon (yhteensä 10) – aseita (yhteensä 7) – titteleitä (yhteensä 4) – taistelukommentteja (yhteensä 2).