SOULCALIBUR VI - DLC10: Character Creation Set D
Juhli SOULCALIBUR-sarjan 20 vuoden taivalta uudella Character Creation -setillä! Sisältöpaketin esittely: Uusia esineitä Character Creation -tilaan (yhteensä 48 kpl). Esineisiin sisältyy – lisä-/erikoisesineitä (yhteensä 6 kpl) – olemassa olevien haarniskaosien variantteja (yhteensä 6 kpl) – muita Character Creation -esineitä (yhteensä 11 kpl) – osumatehosteita (yhteensä 14 kpl) – tarroja (yhteensä 11 kpl).