Soul Hackers 2 - Bonus Demon Pack
Avaa kahdeksan voimakasta lisädemonia: – Tzitzimitl – Anahita – Armaiti – Zaou-Gongen – Nemissa – Mara – Masakado – Satan Lisädemoneja voi yhdistää Goumadenissa. Niitä voi myös kutsua Demon Compendiumista ilman, että ensimmäisestä manauskerrasta veloitetaan pelinsisäistä maksua.