Sonic & All-Stars Racing Transformed
Games on Demand -version tukemat kielet ovat englanti, espanja, hollanti, italiaSonic ja All-Stars-hahmot järjestäytyvät riviin lähtöruudulle jälleen kerran taistellakseen johtoasemasta kaikkien aikojen kisassa. Ei ole kyse tavallisesta kisasta, vaan kisasta, joka on muuntautunut! Täysin muuntautuvat ajoneuvot, jotka muuttuvat autoista veneisiin ja lentokoneisiin kisan keskellä, jokaisella oma ainutlaatuinen pelityylinsä.Jopa yli 20 legendaarista All-Stars-hahmoa, joista jokaisella on oma muuntautuva ajoneuvonsa. 16 dynaamista rataa, jotka haastavat sinut maalla, vedessä ja ilmassa.Käytä nerokkaita aseita ja hahmojen All-Star-liikettä päihittääksesi vastustajat. Kilpaile jopa 10 pelaajan kanssa verkossa, tai haasta ystäväsi neljän pelaajan jaetulla ruudulla. Suuri määrä tiloja joihin lukeutuu Grand Prix, Battle Arenas ja uskomaton World Tour. Haasta ystäväsi kisaradalle Xbox 360 avatarina, joka tarjoaa omat muuntautuvat ajoneuvot.