GENETIC DISASTER 1) Pelaa yksin tai kavereiden kanssa. 2) Valitse hahmo ja mutaatiot. 3) Raivaa taistellen tiesi ulos kahjosta kartanosta! Kaikki 12 kenttää generoidaan proseduraalisesti vaihtelun ja jälleenpeluuarvon takaamiseksi. Vihollislaumat odottavat sinua, mutta tarkkaile myös ympäristöä. Sekin on vaarallinen ja sopeutuu edistykseesi. Kehitä sankaria ja luo oma pelityylisi tai yhdistä eri pelityylejä ja kokoa unelmajoukkue kavereiden kanssa. Kaipaako joukko tankkia tai berserkkiä? Hommatkaa sellainen! Eikö yhteispeli maistu? Tarjolla on myös PvP-areena: Stool Warsissa 2–4 pelaajaa voi ottaa toisistaan mittaa. Unohda aseet, sillä taistelu käydään tuoleilla, räjähdetynnyreillä ja tehosteilla. Huvittelu ja välienselvittely on niputettu samaan pakettiin! Pelin motto toteaa: ”Tee yhteistyötä, mutta maltilla!” SUPER CYBORG Super Cyborg on vanhan koulukunnan heltymätön toimintaräiskintäpeli! Olet eliitti taistelukyborgi, joka lähetetään tutkimaan ilmiöitä salaperäiselle saarelle. Tietämättömät tutkijat ovat herättäneet pelkkänä ”Xirxul-elämänmuotona” tunnetun armottoman ja voimakkaan muukalaisen, ja nyt koko ihmiskunta on vaarassa! Räiski, juokse ja hypi läpi seitsemän kentän täynnä loputtomia biologisten hirviöiden laumoja ja koe hurjimpia pomotaisteluita, joita on missään pelissä todistettu. Tuhoa saarelta kaikki mikä liikkuu, sillä jos se liikkuu, se myös tappaa! Oletko valmis pelastamaan Maan? MINI MADNESS Mini Madness on arcade-ajopeli, joka on Re-Voltin ja Micro Machinesin kaltaisten pelien inspiroima. Pelaajat kisaavat kauko-ohjattavilla miniautoilla kodin ja sen suuren puutarhan hulluilla ja vertikaalisesti laajennetuilla radoilla. Ajomekaniikka keskittyy auton jälkipolttimen hallintaan. Tee voltteja ilmassa täyttääksesi jälkipolttimen mittaria, mikä takaa dynaamisen ajon. Voit pelissä edistyessäsi päivittää jälkipolttimen mittaria, sen latautumisnopeutta, volttien vauhtia, jarruja ja monia muita asioita. Ratojen läpi voi ajaa monin eri tavoin, kuten vaikka oikopolkuja hyödyntämällä. Tarkistuspisteet ovat ainoa rajoittava tekijä, sillä ne on suoritettava tietyssä järjestyksessä. Voit ajaa seinillä ja katossa, kiitos erityisten painovoimapaneelien ja sopivien moottoripäivitysten. Jokaisessa ratakohteessa on käytettäviä esineitä, jotka voidaan aktivoida erityisellä lähettimellä. Kyseessä voi olla laajennettavan sillan oikopolku, vihollisia kohti ampuva lelurobotti, ajamista vaikeuttava tuuletin tai... --- Tämän paketin osat saattavat vaatia manuaalisen asennuksen (hallita pelejä ja sovelluksia).