SnowRunner - Season 14: Reap & Sow (Windows)
Reap & Sow on SnowRunnerin 14. kausi. Se sisältyy nelosvuoden kausikorttiin. SnowRunner-peruspeli tarvitaan pelaamiseen. Itävallassa kaivataan apua renessanssiajan linnan kunnostamisessa ja viljelykauden aloittamisessa. Kahdella uudella 4 km²:n kartalla on 4 uudelle ajoneuvolle siltojen kunnostustehtäviä sekä työmaiden ja aurinkopaneelien huoltotehtäviä, jotka auttavat turismin ja maanviljelyn elvyttämisessä. Season 14: Reap & Sow’n sisältö: - 2 uutta Itävaltaan sijoittuvaa 4 km²:n karttaa. Suorita tehtäviä Alppilaaksojen kauniissa maisemissa. - 4 uutta ajoneuvoa: Earthroamer SW ja Earthroamer LTI ovat tiedusteluajoneuvoja, joihin on asennettu kookkaita korjausmoduuleja. Futom 7290RA ja Ankatra 1160 ovat tehokkaita ja monipuolisia traktoreita, joissa molemmissa on tukkinosturi! - Uusia aktiviteetteja: auta Itävaltaa turismin ja maatalouden elvyttämisessä kunnostamalla linnoja, ajamalla toimituksia renessanssimessuille sekä korjaamalla siltoja ja maanviljelyinfrastruktuuria.