SnowRunner – Salt of the Earth Vinyl Wrap Pack (Windows)
Salt of the Earth ‑vinyylitarroituspakkaus lisää neljä eksklusiivista ulkoasua ANK MK38-, International Paystar 5070-, Caterpillar CT681- ja Western Star 6900 TwinSteer ‑kuorma-autoille. Pakkaus sisältyy nelosvuoden kausikorttiin ja sen saa heti käyttöön.