SnowRunner - Rezvani Tank
SnowRunner-talli kasvaa ja paranee entisestään. Tämänkertainen uutuus on uusi tiedusteluajoneuvo, joka näyttää tehojensa mukaiselta hurjimukselta: Rezvani Tank! Moottori on sama kuin isovelimalli Rezvani Herculeksessa, mutta tässä maasturissa on pehmeämpi jousitus, kevyempi kori ja maksimaalinen maavara, joten se on uskomattoman ketterä ja hakee vertaistaan teho-paino-suhteessa.