SnowRunner - Mack Dual Pack (Windows)
Mack-kaksoispakkaus lisää SnowRunner-talliisi kaksi uutta kuorma-autoa: Highway-luokan Mack TerraPron ja Heavy Duty ‑luokan Mack Pinnaclen. Maanteillä viilettävä Mack TerraPro loistaa erinomaisella teho-paino-suhteellaan, jonka ansioista rahdin määrän voi maksimoida ilman pelkoa tehon menetyksestä jyrkissä mäissä. TerraProssa on myös vakiona aina päällä oleva tasauspyörästön lukko. Raskaaseen käyttöön suunniteltu Mack Pinnacle on yksi luokkansa parhaista kuorma-autoista. Sen polttoainekapasiteetti on vertaansa vailla ja siinä on kytkettävä tasauspyörästön lukko, joten Pinnaclen ajokantama ja ketteryys ovat luokkansa ehdotonta kärkeä. Varustamalla sen puutavaraperävaunulla ja nosturilla saat käyttöösi verrattoman kumppanin pitkiin puutavarakuljetuksiin kaukana tieverkostosta. Tämä DLC ei sisälly ykkös-, kakkos-, kolmos- ja nelosvuosien kausikortteihin.