SnowRunner - Loaded Dice Vinyl Wrap (Windows 10)
Mukauta SnowRunner-pelikokemustasi ainutlaatuisella Loaded Dice ‑vinyylitarroituksella White Western Star 4964 ‑rekkaan. Loaded Dice ‑vinyylitarroitus lisää White Western Star 4964:n kylkeen savuvanan jälkeensä jättävät liekehtivät nopat. Tämä mukautettu ulkoasu sisältyy kaikkiin ykkösvuoden kausikortteihin.