SnowRunner - Kenworth W990
Kasvata SnowRunner-talliasi 2023 Kenworth W990:llä! Kenworthin perinteinen pitkänokkainen kuorma-auto on tehon, luksuksen, ammattitaidon ja perinteiden täydellinen liitto. Ei ole siis ihme, että Kenworth W990 on ollut jo pitkään amerikkalaisen rekkamaailman symboli, ja vuoden 2023 malli parantaa tätä ajatonta autoa tinkimättömällä tyylillä, suorituskyvyllä ja huippulaadukkaalla viimeistelyllä, jotka erottavat sen joukosta. Tämä huipputasokas raskas kuorma-auto lisää kalustovalikoimaasi verrattomat tieominaisuudet. Tuhannet varusteoptiot nukkumaohjaamosta sisustuksen yksityiskohtiin ja voimansiirron jopa 15-litraiseen moottoriin varmistavat, että W990 selviytyy tehtävästä kuin tehtävästä. Kenworth W990 ei sisälly ykkös-, kakkos- tai kolmosvuoden kausikortteihin.