SnowRunner - Kenworth Dual Pack (Windows)
Kenworth-kaksoispakkaus täydentää SnowRunner-talliasi kahdella uudella Kenworth-kuorma-autolla – Highway-luokan T880 ja Heavy Duty -luokan C500 – ja sisältää yhden vinyylitarroituksen molemmille. Highway-luokan kuorma-autona Kenworth T880:n hyötyjä ovat monipuolisen moottorivalikoiman mahdollistama erinomainen toimintasäde, joten polttoaineenkulutus ja vauhti tien päällä ovat kohdillaan. Mukana on myös pysyvä tasauspyörästön lukko ja valmiudet käyttää korotettuja jousituksia. Heavy Duty -luokan Kenworth C500 loistaa ohjattavuudellaan ja erinomaisilla maastoajo-ominaisuuksillaan. Se onkin erittäin luotettava ja kuljettajaystävällinen raskas työjuhta myös kaikkein hankalimpiin kuljetustehtäviin, vaikka ajoneuvo on saatavana vain tehdasjousituksilla. Kenworth-kaksoispakkaukseen sisältyy myös kaksi T880- ja C500-runkoihin suunniteltua sivulaudallista erikoiskuormalavaa, joissa on kolme (T88) ja kaksi (C500) kuormapaikkaa. Tämä DLC ei sisälly vuoden 1, 2, 3 tai 4 kausikorttiin.