SnowRunner - Jeep Dual Pack (Windows 10)
Laajenna SnowRunner-talliasi Jeep-kaksoispakkauksella, joka sisältää tämän legendaarisen valmistajan kaksi ikonista tiedusteluajoneuvoa: Wrangler-Rubiconin ja CJ-7 ”Renegaden”. Nämä kevyet ja aikojen kuluessa arvonsa osoittaneet Jeepin tiedusteluajoneuvot ovat ansainneet paikkansa kaikkien erämaiden valloittajien tallissa. Jeep-kaksoispaketti ei sisälly ykkös- tai kakkosvuoden kausikortteihin.