SnowRunner - Jack of all Treads Tire Pack (Windows 10)
Tee SnowRunner-pelikokemuksestasi entistä yksilöllisempi Jack of All Treads ‑rengaspakkauksella, joka sisältää yli 50 ainutlaatuista rengas- ja vanneyhdistelmää koko kalustollesi! Tämä pakkaus ei sisälly ykkös-, kakkos- tai kolmosvuoden kausikorttiin.