SnowRunner - GMC Brigadier DLC
Laajenna SnowRunner-kalustoasi GMC Brigadier DLC ‑pakkauksella, joka lisää peliin rotevan GMC Brigadierin ja eksklusiivisen vaihtoehtoisen ulkoasun. Tähän polttoainetta ahkerasti hörivään jättiläiseen voi päivittää jokapyörävedon ja tasauspyörästön lukon, jotka antavat verrattomasti voimaa ja vääntöä kaikkein uskaliaimpia ajotehtäviä varten. GMC Brigadier DLC ei sisälly ykkös- tai kakkosvuoden kausikortteihin.