SnowRunner - Clasico Pack (Windows 10)
Revittele rajaseuduilla Clasico Packista löytyvällä uudella Chevrolet Apache 6x6:lla, ja sen loistokkaan sinisellä vaihtoehtoisella ulkoasulla. Tällä kuusipyöräisellä lava-autojen klassikolla selviydyt monenlaisista vaarallisista maastoista. Ainutlaatuisen painojakauman ja suuren polttoainesäiliön ansiosta se on omimmillaan syvässä mudassa ja vedessä. Tämä DLC ei sisälly ykkösvuoden tai kakkosvuoden kausikortteihin.