SnowRunner - Anniversary DLC (Windows 10)
Juhlista SnowRunnerin ensimmäistä vuosipäivää Anniversary DLC ‑pakkauksella, jolla saat peliin ilmaiseksi kaksi uutta kuorma-autoa! CAT 681 ja International HX 520 antavat uusia tyylikkäitä vaihtoehtoja ajoseikkailuihin SnowRunnerin vaativissa maastoissa. CAT 681 on vankka raskas maastokuorma-auto, jossa on runsaasti kuljetustilaa ja riittävästi tehoa jopa kaikkein vaativimmille kartoille. Kestävän rakenteensa ansiosta sitä on paljon vaikeampi saada rikkoutumaan kuin muita kuorma-autoja. International HX 520:n perään voidaan kytkeä monet suurista perävaunuista. Sen avulla voit kuljettaa lastin perille vaativassa maastossa. Uusien ajoneuvojen ja yli 40 muun menopelin ansiosta sinulla on rutkasti valinnanvaraa erämaiden valloittamiseen.