SnowRunner - 4-Year Anniversary Edition (Windows)
SnowRunnerin 4-Year Anniversary Edition sisältää peruspelin sekä ykkös-, kakkos-, kolmos- ja nelosvuosien kausikortit. Valmistaudu kaikkien aikojen offroad-ajokokemukseen! SnowRunnerissa pääset ohjastamaan tehokkaita ajoneuvoja avoimissa extreme-ympäristöissä, jotka on luotu kaikkien aikojen kehittyneimmällä maastosimulaatiolla. Voit jättää jälkesi koskemattomaan maastoon yli 70 erilaisella ajoneuvolla eri valmistajilta, kuten Fordilta, Chevroletilta ja Freightlinerilta. Selvitä mutalätäköiden, tulvaveden, lumikinosten ja jäätyneiden järvien kaltaiset haasteet, kun yrität suorittaa vaarallisia sopimusajoja ja tehtäviä. Laajenna ja mukauta ajokalustoasi lukuisilla virityksillä ja lisävarusteilla, kuten syvässä vedessä ajamisen mahdollistavalla pystypakoputkella tai lumiketjuilla. – Aja soolona tai yhteispelinä jopa 4 pelaajan kanssa. – Kohtaa kehittyneellä fysiikkaohjelmalla luodun extreme-ympäristön haasteet – Yli 70 erilaista avattavaa, päivitettävää ja mukautettavaa ajoneuvoa – Kymmeniä haastavia tehtäviä yhdistetyssä maailmassa Pelin tietyt ominaisuudet, mukaan lukien modit, eivät ole välttämättä Xbox-lapsitilien käytettävissä. Xbox luokittelee lapsiksi alle 13-vuotiaat pelaajat, ellei paikallisissa laeissa ole toisin määritelty.