Sniper Rifle McMillan TAC-338A
Tunne tämän legendaarisen kiväärin teho ja testaa tarkkuusammuntataitojasi kentällä. McMillan Long Range Scope -kiikaritähtäimellä varustetusta McMillan TAC-338A -kivääristä tulee tarkkuusammuntavarusteittesi kohokohta.