Sniper Ghost Warrior -sarja tunnetaan pelaajien keskuudessa tinkimättömästä lähestymisestään tarkka-ampujana olemiseen. Sniper Ghost Warrior Contracts & SGW3 Unlimited Edition on yhtä tinkimätön tarjous niille, jotka haluavat saada sarjan kahden uusimman osan parhaimmat puolet! Saat Unlimited Editionilla kaksi peruspeliä, Sniper Ghost Warrior Contracts ja Sniper Ghost Warrior 3, sekä useita ladattavia sisältöpaketteja, joiden mukana tulee yli kymmenen tuntia yksinpelitehtäviä, lisäaseita, lisäaseskinejä ja kaikki aiemmin julkaistut bonukset.