Sniper Elite 4 - Urban Assault Expansion Pack
Kahdeksan kaupunkiaiheista kivääriskiniä, mies- ja naispuolinen ghillie-hahmo* sekä 3 uutta asetta: Winchester, Sten ja Walther PPK. *Ainoastaan kilpailullisissa moninpeli- ja selviytymistiloissa.