Sniper Elite 4 Season Pass
Sniper Elite 4 -kausipassi sisältää 12 lisäsisältöä kolmesta lisäosapaketista yhteen edulliseen hintaan. Kausipassi sisältää paljon yksinpeli- ja moninpelisisältöä, kuten esimerkiksi: UUSIA KAMPANJATEHTÄVIÄ Neljä uutta tehtävää 1–2 pelaajalle. Mukana Target: Führer ja jännittävä kolmiosainen kampanja. UUSIA ASEITA 18 uutta asetta, joista monia ei aiemmin olla nähty Sniper Elite -sarjassa. Aseita voidaan käyttää kaikissa tiloissa. UUSIA HAHMOJA 9 yksityiskohtaista uutta pelattavaa hahmoa moninpeli- ja co-op-tiloissa. UUSIA ASESKINEJÄ 32 teemaan sopivaa ja maastokuvioitua kivääriskinejä kaikkiin tiloihin. Huomautus: tähän kausipassiin sisältyvien lisäsisältöjen lisäksi koko yhteisölle on tarjolla uusia moninpelikarttapaketteja ja -tiloja MAKSUTTA pelin julkaisun jälkeen!