Sniper Elite 4 - Deathstorm Part 1: Inception
Sota raivoaa Italiassa, ja Karl Fairburnella on uusi tehtävä. Alsos-missio, jonka tehtävänä on selvittää natsien ydinasesalaisuudet, on löytänyt todisteita siitä, että saksalaiset yrittävät kuljettaa salaisen lähetyksen Pohjois-Italian kautta. Kuolonmyrsky: alku on ensimmäinen osa kolmiosaista 1–2 pelaajan kampanjaa, jossa päästään jälleen seuraaman Karlin suorituksia. Hänen on soluttauduttava salaiseen Kriegsmarine-laitokseen ja selvitettävä natsien uusin pirullinen juoni...