Sniper Elite 4 - Death Storm Part 3: Obliteration
Kun vihollisen "Kuolonmyrsky"-projektin todellinen luonne on paljastettu, Karl lähetetään Steigerlochin kaupunkiin Saksassa projektin toteutumisen estämiseksi. Jos Karl epäonnistuu, seuraukset liittoutuneille ja koko vapaalle maailmalle ovat käsittämättömän tuhoisat. Kuolonmyrsky: tuho saattaa jännittävän kolmiosaisen lisäosakampanjan päätökseen. Sinper Eliten on oltava äärimmäisen viekas ja juonikas vihollisen suunnitelman estämiseksi... 1–2 pelaajalle.