Sniper Elite 4 - Cold Warfare Winter Expansion Pack
Kahdeksan talviaiheista kivääriskiniä, mies- ja naispuolinen ghillie-hahmo* sekä kolme uutta asetta: ZH29, PPSH ja Tokarev. *Ainoastaan kilpailullisissa moninpeli- ja selviytymistiloissa.