Skyland: Heart of the Mountain (Xbox Version)
Salaperäinen maailma kuihtui ja kuoli myrkyllisten höyryjen seurauksena. Siitä selviytyneet pakenivat ja löysivät uuden kodin nukkuvien jättiläisten hartioilta. Nämä unohdetut olennot osoittautuivat loputtoman energian lähteeksi sallien suurien sivilisaatioiden jälleen kukoistaa. Tästä huolimatta kaikki ei ole kohdallaan ihmisten kadotessa salaperäisesti, mikä näyttää olevan yhteydessä isäsi kuoleman kanssa. On sinun ja miehistösi käsissä paljastaa mysteeri. Ratkaise mysteeri yhdessä siskosi Adriannen kanssa ja näe vilaus ikivanhaa sivilisaatiota, mikä muotoili tämän maailman nykyisekseen. Tulet matkallasi vastaamaan kysymyksiin itse elämän luonteesta. Mihin tehtäväsi sinut kuljettaakaan, Skyland ei tule enää olemaan entisensä.