Skyforge: aloituspakkaus 3.0
Aloituspakkaus 3.0 on paras tapa aloittaa oma Skyforge-seikkailusi! Lähde seikkailuun tämän paketin turvin, niin saat kaiken tarvitsemasi: uuden luokan, nopean ratsun ja kasapäin resursseja! Paketin sisältö: - Black Griffin -ratsu - luokanavauspoletti x 2* - 5 000 argenttia - 300 000 krediittiä - 25 stimulanttia - 14 päivän Premium-jäsenyys - 7 500 vihollistietoa - 10 000 Premium-arvopistettä. *Luokkapoleteilla saa avattua yhden luokan maksutta. Lainsuojaton-, Firestarter/Bounty Hunter-luokat eivät ole avattavissa näillä poleteilla.