Skullgirls: Marie
Hän eli tarpeeksi kauan muuttuakseen pahikseksi, mutta löysi kuolemasta sankaruuden: viimeinkin MARIE liittyy Skullgirlsien joukkoon! Ennen niin hurja Skullgirl Marie on palannut taistelukentälle epäkuolleiden katraan ja luottoimurinsa kanssa – nyt hän kuitenkin taistelee aiemmin edustamaansa pahuutta vastaan. - Kunnon pölytys: Pyyhkäise pölyt ja seitit Marien kentästä, kauan sitten hylätystä Hilgard Castlesta. - Omatpa ovat hautajaisesi: Näytä parhaalta 29 paletilla, jotka on suunniteltu varta vasten Marielle. - Sisäkkö, orpo ja gigan kävelevät baariin: Oikaise vääryydet ystävien pienellä avustuksella Marien tarinatilassa. - Lepää rauhassa: Tuhoa viholliset vaivatta Marien hahmotutoriaalien harjoitusten avulla.