Skullgirls: Black Dahlia
Kanna Medicien häijymmän salamurhaajan ilkeää arsenaalia: BLACK DAHLIAN! Raivaa Skullgirls-hahmot tieltäsi asekädellä, piilotetuilla sahanterillä ja viiltävillä herjoilla. - Eikö teitä viihdytetä?! Järjestä kunnon esitys Bunny Burrow’ssa, Black Dahlian piilopaikassa. - Ohhohhoh! Häikäise vastustajasi 29 uhkaavalla paletilla. - Nauti Black Dahlian kostonhimoisesta kaaoksesta upouudessa tarinassa. - Ryhdy mestarisalamurhaajaksi Black Dahlian uusien hahmotutoriaalien avustuksella.