Skullgirls: Annie
Hurjempi kuin miltä näyttää, kosmoksen urhein, hän on ANNIE OF THE STARS! Skull Heartin ikuiseksi lapseksi kiroama Annie liittyy (yhdessä uskollisen Sagan-etäparasiittinsä kanssa) vihdoin Skullgirls-rosteriin! Hiljaa kuvauspaikalla! Avaa Sound Stage 15, hänen TV-hittinsä kuvauspaikka. Asun vaihto! Kokeile 29 eri palettia ja löydä itsellesi sopivin. Katso putkessa koko upouusi tarinatila, kun Annie jatkaa vuosisatoja kestänyttä tehtäväänsä tuhota Skull Heart. Hallitse hänen liikesettinsä uusissa Character Tutorialeissa!