Skull and Bones – 3 000 kultaa
Krediittipaketti sisältää 2 500 kultaa sekä 500 kullan bonuksen. Niillä voi ostaa kaupasta ulkoasuesineitä laivalle ja kapteenille sekä muita esineitä.