Skull and Bones – 1 100 kultaa
Krediittipaketti sisältää 1 100 kultaa sekä 100 kullan bonuksen. Niillä voi ostaa kaupasta ulkoasuesineitä laivalle ja kapteenille sekä muita esineitä.