Skenaariovalikoima 9
"Like Father, Like Son" lisätään Free Mode -tilan skenaarioksi DLC 2 -sisällön alle. Uusi ase, "Eran's Mace", tulee saataville, kun ryhdyt taisteluun tarinahahmollasi. Kun olet suorittanut tämän lisäskenaarion, uutta asetta voi käyttää myös muissa taisteluissa. Lisäksi rajoitetun Skill Cardin, Accepting the Name of Traitor, voi hankkia taistelusta, mikäli tietyt ehdot täyttyvät. "Clash with the Sorcerers" ja "Three-Legged Battle" lisätään Free Mode -tilan skenaarioksi DLC 1 -sisällön alle. Lisäksi rajoitetut Skill Cardit, Seeking Proof of Royalty ja A Joyous Victory, voi hankkia taistelusta, mikäli tietyt ehdot täyttyvät. *Huomaa, että tämän sisällön jakelu saattaa päättyä ilman ennakkoilmoitusta.