Skenaariovalikoima 8
"Charge Into Enemy Lines", "Search for Azrael" ja "Defense of the Keep of Saint Emmanuel" lisätään Free Mode -skenaarioiksi DLC 2 -sisällön alle. Uudet aseet "Dragonslayer Sword", "Ninja Stealth Blade" ja "Dominator's Sword" tulevat saataville, kun ryhdyt taisteluun tarinahahmollasi. Kun olet suorittanut nämä skenaariot, aseita voi käyttää myös muissa taisteluissa. Lisäksi rajoitetut taitokortit Bold and Resolute Marzban, The Reticent Mardan ja Dominating Sword Skills voi hankkia taistelusta, mikäli tietyt ehdot täyttyvät.