Skenaariovalikoima 7
"Ten Tasks", "Hunting Festival" ja "The Way of the Knight" lisätään Free Mode -skenaarioiksi DLC 2 -sisällön alle. Uudet aseet "Shah's Blade", "Serican Bow" ja "Knight's Lance" tulevat saataville, kun ryhdyt taisteluun kullakin tarinahahmolla. Kun olet suorittanut nämä skenaariot, aseita voi käyttää myös muissa taisteluissa. Lisäksi rajoitetut taitokortit A Banquet of Celebration ja In Loyal Service voi hankkia taistelusta, mikäli tietyt ehdot täyttyvät.