Skenaariovalikoima 6
"In Defense of Art", "Defense of Gujarat Fortress" ja "Damsels in Distress" lisätään Free Mode -skenaarioiksi DLC 2 -sisällön alle. Lisäksi uudet aseet "Miracle Staff", "Vizier's Dagger" ja "Shrine Maiden's Bow" tulevat saataville, kun ryhdyt taisteluun kullakin tarinahahmolla. Kun olet suorittanut nämä skenaariot, aseita voi käyttää myös muissa taisteluissa.