Skenaariovalikoima 5
"Honor Among Thieves", "The Great Mock Battle" ja "Rivalry on the Battlefield" lisätään Free Mode -skenaarioiksi DLC 2 -sisällön alle. Lisäksi uudet aseet "Bridal Knife", "Bow of Service" ja "Blue Wolf Shredder" tulevat saataville, kun ryhdyt taisteluun kullakin tarinahahmolla. Kun olet suorittanut nämä skenaariot, aseita voi käyttää myös muissa taisteluissa.