Skenaariovalikoima 4
"Rescue of Gadhevi" lisätään Free Mode -skenaarioksi DLC 1 -sisällön alle. Lisäksi rajoitetun taitokortin Claws and Fangs of the Leopard voi hankkia tästä taistelusta, mikäli tietyt ehdot täyttyät. "Infiltration of the Keep of Saint Emmanuel" ja "Accompanied by Beauty" lisätään Free Mode -scenaarioiksi DLC 2 -sisällön alle. Uudet aseet "Golden Twin Blades" ja "Red Rose Guitar" tulevat saataville, kun ryhdyt taisteluun kullakin tarinahahmolla. Kun olet suorittanut nämä skenaariot, aseita voi käyttää myös muissa taisteluissa.