Skenaariovalikoima 11
"Darkness Strikes Daryun", "Investigation in the Royal Capital", "Siege of Peshawar Fortress" ja "Showdown at Atropatene" lisätään Free Mode -tilan skenaarioksi DLC 1 -sisällön alle. Lisäksi rajoitetut Skill Cardit, Eyes Firm with Conviction, A Painter's Portrait, Allegiance to One's Homeland and Eyes Burning with Revenge, voi hankkia taistelusta, mikäli tietyt ehdot täyttyvät. *Huomaa, että tämän sisällön jakelu saattaa päättyä ilman ennakkoilmoitusta.