Skenaariovalikoima 10
"The Mighty Shah of Pars", "The Way of the Knight II" ja "Battle of Revenge" lisätään Free Mode -tilan skenaarioksi DLC 1 -sisällön alle. Lisäksi rajoitetut Skill Cardit, A Glare of Rage and Hatred, Son of the Lord of Oxus ja The Strength of the Zot Clan, voi hankkia taistelusta, mikäli tietyt ehdot täyttyvät. *Huomaa, että tämän sisällön jakelu saattaa päättyä ilman ennakkoilmoitusta.