Skenaariopaketti 2
Battle for the Title lisätään Free Mode -skenaarioksi lisäsisältö 1:een. Tämän taistelun aikana voi saada myös rajoitetun Skill Cardin "Roar of the Sher Senani", jos tietyt ehdot täyttyvät.