Skautfold: Shrouded in Sanity
Vaihtoehtoisen historian vuoden 1897 Britannian Taivaiseen Imperiumiin sijoittuvassa pelissä sopimuksesi käskee sinua tuhoamaan Berelain kartanoa verhoavan luonnottoman sumun lähteen. Ratko tilan salaisuudet, kun etsit vastauksia sen väkivaltaisten asukkaiden joukosta. Kummallinen ja etova hulluus sai valtaansa saleissa vaeltavat palvelijat. Nyt he hyökkäävät kimppuusi heti sinut nähdessään, koska heidän hulluutensa pohjautuu syvempään ymmärrykseen kosmisesta merkityksettömyydestä. Apunasi hulluksi tekevien kauhujen torjumiseen sinulla on iaito-harjoitusmiekka ja Waltham A9 -käsiase. Voit parantaa haavojasi Vitae-keitoksilla. Ole varovainen, sillä mitä yliluonnollista täällä onkaan tapahtunut, se koettelee mielenterveyttäsi, kun totuus selkenee tässä kaiken peittävässä sumussa.