Siren Madness -paketti
Tehosta Vault-metsästyskokemustasi tuoreella uudella tyylillä! Tämä paketti sisältää Throatcutter-pään sekä A Quick Death -ulkoasun Siren-hahmolle. Ne löytyvät hahmonmuokkausvalikosta! Tämä sisältö ei ole osa Season Pass -passia.