Siren Glitter and Gore -paketti
Tehosta Vault-metsästyskokemustasi tuoreella uudella tyylillä! Tämä paketti sisältää Phaselock and Roll -pään ja Vaguely Outrageous -ulkoasun Siren-hahmolle. Ne löytyvät hahmonmuokkausvalikosta!