Siren Domination -paketti
Tehosta Vault-metsästyskokemustasi tuoreella uudella tyylillä! Tämä paketti sisältää Pigtail Pugilist -pään sekä Love and Death -ulkoasun Siren-hahmolle. Ne löytyvät hahmonmuokkausvalikosta! Tämä sisältö ei ole osa Season Pass -passia.